• No products in the cart.

MIBEN SEGÍTHETÜNK?

1
ELSŐ LÉPÉS

SZEMÉLYES TALÁLKOZÓ

Új irodabérlemény felkutatása esetén a személyes találkozónk alkalmával felmérjük a cég jelenlegi helyzetét, működését, tekintettel a jövőben már meghatározott célokra, elképzelésekre.

MÁSODIK LÉPÉS

OPCIÓK KIVÁLASZTÁSA

A bérterület optimalizálását és egészséges elrendezését szem előtt tartva választjuk ki azokat az opciókat, amelyek a legjelentőségteljesebben befolyásolhatják a cégben dolgozók jó közérzetét, produktivitásukat és elkötelezettségüket.

2
3
HARMADIK LÉPÉS

DÖNTÉS MEGHOZATALA

A döntéshozókkal együtt bejárjuk azokat az irodaterületeket, amelyeket közösen kiválasztunk (Short List) a már korábban általunk átadott listából, elemezzük azok lokációját, minőségét, egyeztetjük a bérterület átalakításával kapcsolatos lehetőségeket, igényeket. Ültetési tervet és költségvetést készítünk a kivitelezési munkákra vonatkozóan, segítjük a cég számára legmegfelelőbb döntés meghozatalát.

NEGYEDIK LÉPÉS

SZERZŐDÉSKÖTÉS, KIVITELEZÉS

Előkészítjük a szerződéskötést, majd annak aláírása után megszervezzük a kivitelezési munkálatokat, ellenőrizzük azok minőségét. Szükség esetén belsőépítészeti, takarítási vagy kertészeti megoldásokat kínálunk.

4