MIBEN SEGÍTHETÜNK?
SZEMÉLYES TALÁLKOZÓ
Új irodabérlemény felkutatása esetén a személyes találkozónk alkalmával felmérjük a cég jelenlegi helyzetét, működését, tekintettel a jövőben már meghatározott célokra, elképzelésekre.
OPCIÓK KIVÁLASZTÁSA
A bérterület optimalizálását és egészséges elrendezését szem előtt tartva választjuk ki azokat az opciókat, amelyek a legjelentőségteljesebben befolyásolhatják a cégben dolgozók jó közérzetét, produktivitásukat és elkötelezettségüket.
DÖNTÉS MEGHOZATALA
A döntéshozókkal együtt bejárjuk azokat az irodaterületeket, amelyeket közösen kiválasztunk (Short List) a már korábban általunk átadott listából, elemezzük azok lokációját, minőségét, egyeztetjük a bérterület átalakításával kapcsolatos lehetőségeket, igényeket. Ültetési tervet és költségvetést készítünk a kivitelezési munkákra vonatkozóan, segítjük a cég számára legmegfelelőbb döntés meghozatalát.
SZERZŐDÉSKÖTÉS, KIVITELEZÉS
Előkészítjük a szerződéskötést, majd annak aláírása után megszervezzük a kivitelezési munkálatokat, ellenőrizzük azok minőségét. Szükség esetén belsőépítészeti, takarítási vagy kertészeti megoldásokat kínálunk.